About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Thursday, December 23, 2010

23/12/2010-01

Pagi ini aku sampai pejabat tersangatlah awal. Jam 7.59 pagi aku dah pun duduk dalam pejabat yang gelap. Terima Kasih kat Pak Guard yang main suis lampu di pagi yang sejuk gila. WAAAARRGGGGHHHHHHH!!!!!Lapar di pagi hari. Jual mahal sangat bila mama suruh bawa nasi lemak. Padan muka aku.

Setengah jam dirasakan begitu pantas berlalu. Jam menunjukkan sudah 8.30 pagi. Sudah mula nampak kelibat staff yang lain datang. Hmmm... Otakku cekap buat plan. Nak ajak orang pergi sarapan pagi...hehehe... Aku memang tak boleh tahan kalau tak sarapan pagi. Mesti tidak keruan sampailah aku dapat makan. Tengok line clear, ku ajak semua yang ada pergi sarapan. Best!!!

Bagi melupakan kisah yang tak best seperti semalam, aku berkeputusan menukar wallpaper LAPPY bertujuan untuk mengurangkan rasa yang menyesakkan dada. Berbeza dengan wallpaper terdahulu yang memeningkan kepala "diserikan" lagi dengan icons yang memenuhkan screen.



Jujur aku katakan, sebenarnya aku rasa best pula tak ada kereta. Pagi-pagi ada orang hantar pergi kerja. Lepas tu Encik Bos tak boleh suruh aku keluar hantar dokumen sebab ketiadaan BABY Black. Jimat duit minyak. Jimat tenaga sebab tak berhempas pulas pusing steering kereta yang power lengan tu. Aku patut enjoy this moment la... Tapi nanti masa tengah hari, aku nak makan kat mana pula???? Mommy pergi buat check-up ibu mengandung. Tak tahu pula bila masuk pejabat. Aku nak jalan pergi tasik sendiri???? Memang tak akan punya. Makan kat cafe tingkat 5??? Errr.. pilihan terakhir. Menggedik tak aku?

Tak kisah lah apa pun, yang penting aku nak nikmati pagi damai...

No comments: