About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Tuesday, December 21, 2010

Blog 101



Wah!!! Blog entry yang ke-101... Teruja betul!!!

Akhirnya azam aku untuk capai bilangan blog entry terkumpul minimum 100 tercapai tahun ini. Terima kasih Tuhan kerana beri aku peluang untuk hidup. Kerana nikmatNya, aku dapat hasilkan blog entry sebanyak ini... Syukur Alhamdulillah(walaupun kebanyakan isi blog aku merepek).

Dengan perasaan teruja (sampai lupa nak mandi lepas balik kerja), aku terus meng"update" blog. Haha...

Mendengar suara-suara sumbang seakan tak puas hati dengan aku (sebab tak mandi-mandi dari balik kerja tadi), maka dengan ini aku tamatkan dulu blog entry kali ini...

Lepas mandi sat gi kalau dapat ilham best, aku sambung update lagi...

Btw, thanks for reading. Sayang u ollz!!!

No comments: