About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Wednesday, December 22, 2010

Aku Accident Lagi





Yeah... Aku accident lagi. Kalau dulu aku kena sorang, siang tadi aku bersama MOMMY dan Baby... Gara-gara nak hantar TENDER kt GOMBAK. Cis!!! Akhirnya, tender tersebut dihantar oleh Hafifi & Leman, manakala keretaku tersadai. MOMMY pula dikejarkan ke PUSRAWI. Alhamdulillah, MOMMY ngan Baby sihat... Tiada kecederaan pada pemandu dan penumpang kecuali BABY BLACK kesayanganku... Remuk hati bila nampak kesan lekuk, kemek dan calar. Apalah nasib aku hujung tahun ni. Perancangan untuk melancong, CANCEL serta merta!!! ~~~sob...

Anyway, thanks to Hafifi & Leman sebab berjaya menghantar tender on behalf aku & MOMMY... Sayang korang lebey la!!!

2 comments:

Fatin Fairuz said...

uiks..keta aku dah de tanda ni dari 2 tahun lepas aku rase..hehe..tp kat belah kiri..

selamat mengetuk ye azza..=P

zaZa_Luv said...

huuuuu..aku pasrah jer...
~~sob...