About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Monday, December 27, 2010

Buat Sahabat yang SWEET... (on his birthday...)

Kelmarin aku tak boleh tidur. Jadi, aku pun cuba buat sesuatu yang kreatif. Maka, terhasillah hadiah hari lahir khas buat Encik Ciken...

Lama juga aku nak cari ilham. Aku tidur pukul 3 pagi. Fuhhh.. Mencabar tak??? Sebenarnya, video ni simple sangat. Yang buat aku fikir lama-lama tu bila nak fikir ayat yang apa nak guna (tu ikhlas dari hati wo!!!), pastu decoration yang menghiasi wording (payah jugak sebab nak kena pilih mana yang free..ehehe.. berbayar kot) and lastly paling pening, background music. Last-last, slumber aku masuk OST Fruit Basket.

Mula-mula aku plan nak makan malam sama-sama. Tapi disebabkan oleh Baby Black masuk ICU, terpaksalah aku batalkan niat. Lagipun, En. Ciken ada banyak jemputan untuk dihadiri pada hari tersebut. Oleh yang demikian, aku buatlah video khas untuk hari lahir beliau.

http://www.youtube.com/watch?v=15qLmMQBU7w&feature=mfu_in_order&list=UL

Dear En. Ciken,
Aku tau ko follow blog aku yang best ni. Sorry la tak boleh celebrate birthday ko same2. Tapi ko ok je kan? Sorry gak sebab takde teddy bear utk ko.. Tapi kalau ko nak, aku boleh je bagi satu... Aku ade byk kat rumah ni sampai tak tau nak campak mana.. Cuma, aku rase video ni dah habis sweet aku buat utk ko.. Kalo pas ni kte da x jumpe lg, ko lyn la lagu ni.. Kunun2 tanda ingatan. Ecewah. Aku da post kat Youtube. Bila2 pon ko boley layan...


Sekian blog entry untuk kali ini.

No comments: