About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Tuesday, January 11, 2011

Tiba-tiba dia semacam terlebih caring...

Wah... Hari bosanku tiba-tiba jadi tak keruan sekejap. Beliau yang jarang bercakap denganku, ramah pula hari ni(aku yang banyak cakap,dia layan je). Bermula dengan penyediaan slides untuk mesyuarat,sehinggalah sesi minum petang. Banyak juga topik yang kami bualkan.

Apa yang buat aku tak keruan? Haha.. Perasaan tak keruan tu cuma masa first approach oleh beliau pagi tadi. Lepas itu, tak ada apa sangat. Cuma aku rasa surprise juga lah bila dia boleh layan omelan aku sebab sebelum ni aku diberitahu kawan lain bahawa dia kurang bercakap dengan staff wanita di pejabat. Tak kisah lah apa pun, aku tak ada masalah pun dengan beliau. Bagus juga bila ramai kawan ni. Betul,tak?

No comments: