About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Saturday, January 1, 2011

Happy End Year!!!

Artwork... Aku da habiskan sepanjang minggu utk buat mende nih.. Amik annual leave sminggu kot!!! Tp buat x sampai sminggu.. Hmmm... bersengkang mata jugak la... Trimas wat adik-adik yang membantu menyiapkan mende nih...


Aku post mende ni kt FB ngan Youtube... de 2 versi... 1 aku wat kt youtube.. 1 aku wat scrapblog. Tp yg plg aku ske, versi ni la sbb ade CANON IN D... Hihi..Mende ni kalau play 24hr tanpa henti pon aku x muak... Setakat ni hari-hari aku dengar.

Kawan-kawan yang dah tengok mende ni sume komen ckp terharu la, sedey la, sweet la.. mula2 masa dalam proses pembikinan, aku pening nak pilih lagu apa. Waktu tu da 50% siap da mende ni. 1 1/2 hari aku fikir nak letak lagu apa. Nasib la aku ade kawan yang byk knowledge. Setakat ni, apa je aku tye, mesti dpt good feedback. Thanks Afiq for the song!!! Kalau nak diikutkan, gambar die cm happening... Pasal xtvt yang aku wat ngan budak opis... Mostly, pasal makan, jalan2 and haruslah KERJA... But, because of the sweet song here, it turns out cam mende yg sgt sentimental lak...

Perasaan masa mula-mula siap, rasa bangga and puas hati sangat! aku kisah ape org nk kutuk ke ape... Yang penting "akak" suke... ahahaha... Bila bosan-bosan, aku bukak balik clips ni, aku rase "tacing" la pulak... ~sob..sob..

Tak kisah la apa pun, kalau korang rasa nak kongsi perasaan/pandangan lepas tgk clip ni, silalah komen ye... Harap sangat dapat komen/kritikan membina. Mestilah aku nak improve..kan? dun worry, aku leh tahan kritikan/komen yang sgt memedihkan ulu hati. Kutukan Maha Dasat pon aku da penah kene... Suda kebal & kental. Ngeeeeeeeeeeeeeee... (ishk, xbaik riak!!!)

Thanks for reading & watching, ya!

No comments: