About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Monday, January 17, 2011

20/11/2011 aku kawen...

uollz!!! gempaq tak tajuk entry mak??? ahahaha...

Ayah bonda dah mula menceceh. Masalahnya, tiada orang yang masuk meminang. Macam mana nak kahwin??? Hish.. Nonsense betul lah!!!

Ayah bonda ingat aku ni bidadari kayangan ke apa? Ingat aku ni ratu cantik? Dia tak perasan ke apa rupa bentuk anak dia ni? Kesengalan tahap melampau. Aku da semakin panas telinga setiap kali pulang ke rumah. Ni mesti taktik nak suruh aku keluar dari rumah kan??? Fine... Bulan depan aku usha rumah sewa. Jangan nak sibuk panggil aku balik pula lepas ni. Mak da touching, Huh!!!

2 comments:

AyAnG 'n' AbAnG said...

jgn kawen date tu...nnt sy x leh p....x silap sy.....adeksy nk kawen time tu...hehehehehe

zaZa_Luv said...

haha..tadak calon la kak..