About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Wednesday, February 16, 2011

MELAKA... (kerja...)

Sepatutnya aku sudah bergerak ke Melaka sekarang. Tapi atas sebab teknikal terpaksa tangguh. Kena pergi servis kereta. Adeh...

Kenapalah kena pergi jauh semata-mata untuk beli tender? Tak mesra rakyat! Tak Go Green!!! Kan senang kalau semua benda online. Tak payah terkejar-kejar. Sudahlah submission date dekat. Cis!!!

Ada hikmahnya... Sebab aku tak payah stay kat pejabat, jadi kambing hitam. Hari ni ada presentation. Kalau aku stay, most probably aku kena point finger. Baik aku keluar. Memang aku yang prepare slides, tapi nak explain pasal technical things bukan kepakaran aku... Hihihi...

No comments: