About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Monday, February 28, 2011

Kisahnya buat aku JELOUS!!!

Aku sedang tengok cerita AWAN DANIA (S3) pasal Dania dan Aqmal di PERTH. Best betul view dia.

Okay, kenapa aku jelous dengan Dania dalam cerita ini? Sebab aku rasa hidup Dania ni best. Memanglah macam-macam perkara jadi kat dia tapi semua tu bukan perkara besar sangat pun. Semua orang ada up and down dalam hidup. Tapi aku tengok Dania ni best je. Kalau nak diikutkan life aku pun tak kurang cerianya. Dikeliling adik beradik sengal dan kawan-kawan yang macam-macam ragam. Banyak menyimpang pulak. Berbalik kepada soalan kenapa aku jelous... Walaupun life aku macam best, tapi tak sebest Dania dalam cerita Awan Dania. Diminati 2 jejaka kaya yang baik dan good looking. Terbaiklah!!! Jelous mak, nok!!!

No comments: