About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Thursday, September 2, 2010

Dari Jauh Kupohon Kemaafan

Aku memang menjengkelkan
Apa kau benci, itu yang aku suka
Apa kau larang, itu yang aku buat
Maaf...

Aku suka ikut perasaan
Banyak kali kau tegur, tapi aku tetap buat
Aku tahu kau bengang
Maaf...

Sekarang kau tak ada untuk tegur aku
Kau tak ada untuk larang aku
Aku rindu masa lalu
Maaf...

Aku tak pernah menyesal tentang masa lalu
Aku tak akan pernah serik untuk buat kau tegur aku
Sebab dengan cara itu, aku tau kau sayang aku
Maaf...

Pabila kita sudah berjauhan
Masing-masing punya kehidupan untuk diteruskan
Tapi bukan bermakna kita perlu putus hubungan
Untuk itu, dari jauh kupohon kemaafan...



Salam kemaafan dariku buat semua...
Andai ada yang terluka dek kekasaran bahasa sama ada sengaja atau tidak sengaja, sepuluh jari kuhulur tanda maaf dipinta.


Nota kaki:
Aku sedang buntu. Tertekan dengan projek yang mendadak.
Lain kali insyaAllah aku perhalusi tulisan ini...
Maaf ya..?

Salam sayang,
Zaffadz

No comments: