About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Sunday, October 9, 2011

9/10/11

Apa tu? Tarikh hari ni lah. 9 Oktober 2011 (09-10-11).Cantik kan tarikh hari ni? Tapi tak ada yang istimewa pun aku buat hari ni. Oh, mungkin ada yang baik berlaku hari ni. Mama dan ayah tak gaduh!!! Hehehe...

Cuaca hari pun baik sebenarnya. Dari pagi aku tak buka kipas atau pengahawa dingin tapi rasa nyaman betul duduk kat flat ni. Biasanya bukan main berpeluh lagi aku menahan panas. Bukan tak ada matahari.


Sinarannya pun terang dan garang. Sampai boleh nampak kilauan dari Baby (kereta mini kesayanganku) yang baru aku cuci semalam.

Err... ni nak bukan Baby aku. Cuma nak bagi idea kat kalian betapa kilatnya Baby aku (yang sebenarnya Baby jauh lagi kilat dari kereta ni. Nak nak pula tang lampu dia...)


Macam tak percaya. Dahsyat juga kemahiran cuci kereta aku ni walaupun dengan sabun yang tak berapa nak berbuih dan tanpa penyedut hampagas. Apa??? Tak percaya??? Boleh tanya Ayah aku... Maaflah, sejak hilang Satio merah, aku tak berapa rajin nak tangkap gambar. Makanya, tak gambar untuk tatapan kalian untuk kujadikan bukti betapa kilatnya Baby aku.

Sampai sini dulu. Lain kali aku update lagi, ya? Selamat beristirehat!!!

No comments: