About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Saturday, June 4, 2011

Jun; Bulan Emo Buat Aku

You ALL!!!! Rindunya la hai... Lama sudah tak update apa-apa di sini. Kekangan masa dan ketiadaan mood menjadi faktor utama.

Sejak hilang "My Sexy Red", aku dah jadi macam "weng-weng". Tak ada mood nak update blog walaupun terlalu banyak untuk dikongsikan. (macam ramai sangat yang nak baca blog i. ngeeeeeeeeeeee)

Sibuk dengan kerja-kerja di pejabat ditambah pula dengan masalah peribadi yang tak terluah buat aku semakin "weng-weng". Menjadi semakin tak keruan bila aku tak punya sesiapa untuk meluah rasa. Maklumlah, semua kawan-kawan sudah sibuk dengan keluarga masing-masing. Aku? Keluarga? Hoho... Memang aku punya keluarga. Punya ayah dan mama. Punya adik-adik. Tapi aku kurang selesa untuk berkongsi rasa yang satu ini. Bukan tak pernah ku cuba. Hasilnya tak seperti yang kuharap. Bahasa mudah, kalau kongsi cerita dengan mereka pun sama macam tak cerita apa-apa. Baik aku simpan sendiri. Akhirnya, aku "weng-weng".

Alahai, emonya aku. Kenapa mesti Jun??? Bukan tiap-tiap bulan pun emo ke? Hahaha... Memang tiap-tiap bulan aku emo tapi bulan Jun lebih sikit emonya. Kenapa? Sebab birthday aku bulan ni la wei!!! Hahaha... Harap-harap masalah yang sedia ada tidak ditambah lagi dengan masalah baru. Aku jadi sangat sensitif setiap kali Jun menjelma. Jangan tanya kenapa, sebab aku tak tahu jawabnya.

p/s: bila menulis ikut perasaan, hasilnye memang cam h@#$%. Mahap la sume. EMO katenye...

No comments: