About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Thursday, April 17, 2008

Oopppss..I did it again!!!

juz get back from Sunway Pyramid..
on my way back, i drove my car about too fast.(actually kete ayah)
and... accidently langgar lubang..
by the time sampai rumah, my brother said there's something wrong with the car..
know what?!! rim tayar bengkok!!!
pergh.. thank GOD, my dad g outstation for about 2 months..
at least by the time dia balik, the car da ok..
bukan tu je prob..alignment kete pon da lari..
aduss..lari budget bulan ni...
baru jer nk grab 1 new hp..
aish...sengal btol la..
i should've known this would happen kalo x drive lek lok..what should i do??!!!
mne nk cari rim tayar yg x mahal nih?HWAAAAAAAAA!!!!


dan akhirnya aku g workshop n kasi settle itu rim..
kne la RM65.. huhu..
nasib la rim standard..

No comments: