About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Sunday, April 27, 2008

kusut..


baru je lpas DENGAR konsert kt ym.. kewl!!! malam suramku yg x brape nk suram telah dihiburkan dgn sore kengkawanku yg ok-ok la..cewah!! haha.. miss 'em much!!! betul kate org.. zaman study mmg best!! lg2 kalo dpt member gle2.. aku pon join skali weng2.. i wish that i can turn back da time.. but let da memories remain.. aku nk wat memori baru.. yg lg indah dari dlu.. dgn adanya kengkawan yg still support aku, aku yakin hari mendatang akan lebih bermakna..

semenanye aku ni da mcm lost.. hopeless.. memang slalu cm ni time2 ujung2 sem ni..
lg2 ble pk diz is my final sem.. risau pasal result.. pasal mak bising soh kje.. pasal aku ni da ready ke nk kje..? hmm.. aku igt nk kje kebun la.. tanam sayur.. ape glak2?!! x puas ati?!! aku ade bakat la.. so far, sume yg aku tanam idop tau!! hmm.. tp aku ni slalu warm2 chicken shit.. heheh.. pergh.. aku ni betul2 weng2 la..

mlm ni aku konpius ape aku rse.. suke ke..? sdey ke..? xde rase pape ke..? by rite, i should feel happy.. cuz kengkawan tersayang baru je nyanyi utk aku.. nyesal lak x tgu sampai konsert abes..

CONFESSION..

hmm.. aku baru je rase kehilangan.. kehilangan bende yg mmg bukan sepatutnya milik aku, dan xpatut ada pada aku.. now, it's gone.. gone for good.. patutnye aku x patut regret.. cuz wut i eva wanted b4 diz is benda tu ada kt mane dia patut ada.. bukan dgn aku..aku x regret benda tu pegi dari aku.. sepanjang dia ade ngan aku, x skali pon aku rse dia ada dgn aku.. dat thing mmg patut pegi dari aku.. pegi jauh tinggalkan aku.. tp jauh mne pon die pegi, aku still leh nmpak dia.. benci.. marah.. terkilan.. kecewa.. dia wat aku rase sume tu.. dia slalu wat aku kusut. but, on my 2nd thought.. ble aku da jd rasional.. aku ok je.. pasrah.. da mmg bukan dia milik aku.. aku simpan pon x gne.. wat semak je.. bsides, xde perkara menarik pon slame dia dgn aku..

aku rse kne g cari barang baru.. yg betul2 suit dgn aku.. tp kan, aku slalu je salah pilih.. aku slalu biar org lain dapat yg terbaik.. aku berusaha susah2.. at last, aku dapat hampas.. Tuhan ni mmg nk uji aku.. aku ni kewl sgt ke smpai slalu sgt Tuhan nk uji? ishk.. pada aku ckp cm2.. astagfirullah.. walau cmne pon.. idop mesti dteruskan..

No comments: