About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Sunday, April 20, 2008

malu besar

juz get my webcam..
given by 1 of my chat fwenz..
feel very embarassed sbb tcakap kuat2 words yg x patut d cakap..
rase bsalah sgt!!!
ade ke patut i cakap "buruk gile mamat ni!!!"
Allah je yg tau btape bsalahnye i lps ckp cm2..
yg malunye..i leh lupe webcam tu de build in mic..
mesti la mamat tu dgr..
xnak kuat lak la i ckp dpn pc tu..
thank God few mnt pas tu my pc yg ngong2 ni turn off dgn otomatiknye..
prob power supply..
hmm..bkn2.. kipas die ade sket prob..
hehe..
skang ni da x tau cmne face mamat tu..
malu besar ni..
rse bdose pon ade gak..
my big mouth ni hampeh!!!
aish.. i bkn la org yg laser thp gaban cmni, duh!!
lum pnh lg i ckp cm2 dpn org..
ntah nape la mulut ni jahat sgt hari ni..
da mcm org x g skola..rse bodo sgt2!!!
ckp ikut sdap mulut jer..
Ya Allah.. malu nye...
huuuu..

2 comments:

M H A N I said...

learn frm ur mistake...hehehe

zaZa_Luv said...

i oledi say sorry to him..