About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Friday, February 5, 2010

Aku rasa...

Hari ni aku start keje cam biase. Dengan perasaan bercampur-campur, aku gagahkan kaki melangkah ke OFIS. Sampai je OFIS, aku tengok banyak pula notes. Tak lain tak bukan, dari bos. Heran betul, aku baru MC satu hari, ape pon tak boleh handle sendiri. Pagi-pagi dia masuk OFIS, dah buat muka tak siap. Dia ingat aku kesian sangat kat dia? Sakit aku ni tak baik lagi, dah tambah kerja macam-macam. Memang tak panjang umur aku kerja kat sini.

Di sebalik CHAOS yang dicetuskan bos aku, aku rase macam rindu kat seseorang. Rindu siapa? Aku pun tak pasti. Hairan,kan? Terlalu ramai yang aku sayang sampai tak boleh kenal pasti siapa yang aku rindu.Huuuuuu...

No comments: