About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Wednesday, December 3, 2008

2/12/2008; Tuesday

Post blog untuk 3 hari dalam 1 hari... Jimatkan masa... Tak sempat nk post blog. Sempat type, tp x sempat post.. hmm...
..........

Macam biasa, tunggu ayah kat Stesen LRT Kelana Jaya... Tadi, masa mula2 sampai kat sini, aku nampak sorang pompuan baik punya lepak tempat aku selalu tunggu ayah.. Aku tak kisah pun... Tempat public, bukan ada tulis nama aku pun. Pada mulanya, aku ingat dia sama macam pompuan melayu bertudung yang lain, rupa2nya, pompuan ni lain sikit dari yang lain... lebih kurang setengah meter dari tempat aku berdiri, tiba2 aku ternampak asap kat area dia lepak. Jeng...Jeng... Jeng... Punyalah suspen... Ngam2 aku lalu depan dia, rupa2nya dia smoking... la...

Sayang, dah ayu bertudung, smoking pulak... Melalui pemerhatian aku, dapat di simpulkan bahawa kalau nak merokok, tak payah tunggu jadi jahat. siapa2 yang tak berfikir panjang dialu2kan merokok... Hmm.. sedikit penyesalan timbul dalam hati, bukannya mereka tak tau merokok itu merbahaya, tapi degil juga nak merokok. Pucuk pangkal pada hati...

Masa dirasakan bergerak dengan sangat perlahan... Macam siput join marathon. da dekat 45 minit aku tunggu ayah... Ayah ni macam dah lupe yang aku tunggu dia kat sini... Macam dah nak nangis ni!!!!
Bosan... Aku pusing kiri... Pusing kanan... Bersila... Bosan sampai tak tau nak buat apa... Dengan bosan aku snap gambar kasut baru aku... Baru beli semalam dengan MBB... Heheheh... da bosan2, malas aku nak pikir pasal orang yang dok lau lalang sebelah aku. MBB tak tau pun aku gi ofis pakai kasut ni... Kalau dia tau, sure kena gelak. HAHA..




Kalau bukan sebab orang yang jual kasut tu tak simpan kasut saiz aku, mesti aku tak payah gi ofis pakai kasut ni. Dah tau ramai orang besrsaiz kaki macam aku, simpan la stok lebih sikit... Ishk.. Ayat apakah ini???

Lepas 1 jam bertapa kat Stesen LRT, ayah pon sampai...Akhirnya, aku pon baliklah rumah...

No comments: