About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Tuesday, December 2, 2008

1/12/2008; Monday

Hari ni birthday MAMA. Tepat jam 12 tengah malam, aku dan adik2ku kejut mama... Nak bagi birthday present... Guess wut????? Kami adik beradik collect duit belikan mama oven. Ganti oven lama dia yg da rosak. sukanya dia...
.........

Hari ni aku ponteng kerja. Pergi Shah Alam ambil gambar konvo. Dah seminggu terperap kat studio budak AD. Hahaha.. Lepas settle hal gambar, pergi bayar bil streamyx dengan bil telefon mama... Banyak betul dugaan nk bayar bil... berapa kali tawaf parking lot nk cari parking. At last my best bro (MBB) gi amik no giliran kt Pejabat Pos Giant sek 13. Sempoi... Settle bayar bil, straight gi Kelana Jaya hantar kereta kat ayah. Paling kelakar bila MBB gelabah bila aku cakap nak jumpa ayah. Merah muka dia... Mana taknya, jumpa ayahku yang ala2 garang... Pakai short lak tu...Tak habis2 tutup muka. Lepas hantar kereta, ayah hantar kami ke Stesen LRT Kelana Jaya. Ayah pandang memang ala2 tak puas hati... Maybe dia risau anak dia kawan dengan orang bukan2.
..........

Mid Valley, tempat yang kami plan nak pergi... Jalan2, beli kasut, makan, tengok wayang... Tengok cerita TWILIGHT. Dugaan waktu tengok wayang...
1. MBB tak layan cerita ala2 romantik. So asyik menguap jer.. (w/pun sebenarnya TWILIGHT tu cerita pasal VAMPIRE)
2. MBB asyik tanya je.. Tak boleh nak FOCUS.
3. Cerita yang main kat wayang banyak potong. Tak macam yang aku baca dalam novel. TAK PUAS HATI!!!!!!
Waktu cari kasut pon ada juga dugaannya... semua kasut yang aku try, dah tak ada saiz aku. SAKITNYA HATI!!!!!!! Last2, aku ajak MBB g MOMOE, ada gak kasut best... pun tak ada saiz... Last2, aku beli kasut ni...

No comments: