About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Sunday, July 1, 2012

BERMALAS-MALASAN DI HARI MINGGU

"Apa projek?" tanya Ayah. Oh, malasnya nak keluar. Malasnya nak mengemas. Malasnya nak cuci kereta. Layan cerita korea pun best, kan? Ahahahaha. Maka, itulah yang aku buat sepanjang hari. Eh, selain itu aku cuci baju stok seminggu dan edit gambar untuk dimuat naik di Deviant Art! Ya, aku edit gambar. Bagi tukang edit gambar tak professional cam aku, inilah hasilnya.







Alkisah. Deviant Art ku sepi selama hampir 3 tahun. Wajarlah aku untuk berbuat sesuatu, kan? XD


Tapi gambar terakhir ni tak edit apa sangat pun. Gambar kesukaan setakat ini. Hohoho... Mungkin sebab tangkap guna kamera canggih, tak perlu beria nak edit. Sampai sini dulu. Chiou!!!

No comments: