About Me

My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Friday, March 18, 2011

Sedikit Lega...

Aku terasa sedikit lega. Tak perlu rasa bersalah sebab tak luang masa bersama teman istimewa. Kenapa? Aish... Macam tak tahu pula. Sejak bila aku ada teman istimewa??? Siapalah yang nak dengan aku yang kurang menawan dan sibuk selalu ni... Hahaha...

Tapi sedikit terkilan sebab masa bersama keluarga tersangatlah terhad. Untuk kawan-kawan? Lagilah terhad. Aku tahu ada yang dah jauh hati dengan sikap "workaholic" aku ni. Maaflah kawan. Memang aku punya "field" macam ni. Bila aku "free", korang semua sibuk pula. Nasib baik dapat ahli keluarga yang memahami... Terharu...

Sampai di sini dulu n3 kali ni. Ni pun curi masa untuk update blog. Sedih pula tengok bilangan blog n3 yang teramatlah sedikit berbanding n3 bulan-bulan lepas.

Perut pun sudah mula berlagu. Masa untuk pulang dan makan bersama MAMA. Mama masak ayam masak merah katanya. Nyum3...

Da...

No comments: